poniedziałek, 16 grudnia 2013

Szlachetna Paczka 2013

Aby tradycji stało się zadość w tym roku w formie też braliśmy udział w Szlachetnej Paczce. Ale aby sobie utrudnić życie wymyśliłam że skoro 6-cio letni Kacperek lubi Ninja to wyhaftuję i uszyje poduszkę z żółwiem ninja. Niestety w połowie okazało się że chodzi o Ninja z Ninjago (czy coś takiego), a nie o żółwia. Z pomocą przyszła mi Kołderkowa Ciocia - Hozyna, która prędziutko wyprodukowała mi wzorek.
Ale czy zdążę wyhaftować i uszyć?? Czasu mało, a złośliwość rzeczy martwych sprawiła iż maszyna do szycia mi się zepsuła. Całe szczęście niezawodny łucznik stał u mamy :)
A oto moje zmagania z czasem:
 
 
 



 

4 komentarze:

  1. Witaj Madi , piękne te twoje zmagania z czasem i serducho jakie dobre . Przewinęłam do tylu , ogromnie zdolne masz ręce .

    OdpowiedzUsuń
  2. Madi popraw cos w ustawieniach, bo nie chce mnie wpisać jako obserwatora , no chyba, ze mam szlaban ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie za słowa uznania:)
    A odnośnie ustawień, przyznam szczerze, że nie mam pojęcia co tam jest źle. Spróbuję coś po pracy pokombinować, chyba że ktoś mi coś podpowie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem o co chodzi z tym obserwatorem. Chyba go po prostu usunę...

    OdpowiedzUsuń